.

понедељак, 9. мај 2011.

Sex majka i sin


To je bio naš godišnjice, moja supruga je odlučio da knjigu grada vikend daleko. Stigli smo u hotel već smo htjeli da izvučete najviše objekata. Nakon što smo provjeriti u moje supruge predložio idemo na kupanje, a zatim koristite jacuzzi.

Voljela sam vidjeti moju ženu u njoj bikini, sin sa majkom sex  i ako sam iskren, uključite ga mi je kada druge ljude izgledaju previše. Tako sam bio jako ljut na kupanje.   Mi smo imali cijeli bazen da se ja za oko 10 minuta, nije bilo nikoga u jacuzzi pa smo mislili da bi mogli imati malo zabave u tamo. Sjeli smo za nekoliko minuta i nitko okolo, pa sam mislio za usudio bih predlažemo da se ženu zamoči dolje u jacuzzi i izvadite joj vrh.

Bila je jako željela da to učini, kad je došla do mene sex majka i sin  je prošlost joj bikini top dokazati da je off. Sam tražio još jedan dokaz kako je ona porasla iznad vode, u kojoj joj bradavice počinju da se podigne pa znala sam da je uzbuđen. Želio sam sin jebe majku incest vidjeti koliko će ona ići pa sam ju pitao za uklanjanje joj bikini dna previše.

Ne samo da ih ona ukloni, ali ona ih je dala meni i širiti njezine noge u dijeli, njezine noge su stvarno dugo i dostigla su s jedne strane na drugu, iako ne možete vidjeti pod vodom. Baš kao što je to učinio, bazen polaznik stigao testirati vodu. Incest majka i sin Bio je tu za ono što je izgledalo kao sat. Moja supruga nije mogla premjestiti, jer sam joj bikini, samo smo gledali jedni na druge i nasmiješio se čeka ga da ode.

Kad je otišao smo počeli smijati i moja supruga mi je rekla da je ona stvarno je bio uključen time što je gol da u blizini stranac bez budu uhvaćeni. Sam imao hard penis cijelo vrijeme tako da sam bio jako sretan kada sam znala osjećao se jednako. Što se dogoditi sljedeći je bio savršen, čovjek je stigao i dobio ravno u jacuzzi, sjeo je s jedne strane, ne znajući da je moja supruga nije bio samo gol pod vodom, ali ako je on posegnuo da bi joj osjećati već mokro maca dobivanje još više uključen.   Bio sam tako da je okrenut na moj penis je bio priljepljivanje out vrhu moje gaćice.

Ništa se dogodilo nakon toga, čovjek je dobio vanjska strana, moja žena obukla, otišli smo u našoj sobi govore o tome kako smo oboje bili uzbuđeni, ali željeli smo izgraditi još više uzbuđenja i čekati nakon romantičnoj večeri u restoranu.

Moja supruga sugerirao sam se spreman prvi, idi dolje na traku i pričekajte za nju postoje.
Bio sam u baru kada moja žena hodio, ona je imala na stvarno uske seksi kratke haljine, crne čarape i visoke pete. Svaki čovjek u mjestu upravo pogledao u čuđenje. Ona
Je lako je titulu najseksi žene okolo.  

Imali smo piće onda sub za naše obrok. Mogao bih reći konobar bio vrlo zadovoljan da se služe svojom ženom, od mjesta gdje je on stajao je skoro mogu vidjeti joj bradavice, ali ne sasvim. Nakon malo više pića sam zamolio da joj haljina malo preurediti tako da konobar mogao dobiti uvid, na moje iznenađenje ona je bila više nego spremni. Kada se vratio da ne može uzeti svoje oka od njih, tako je bio uključen, a po veličini je moja supruga je bradavice, tako je ona.

Još nekoliko pića kasnije smo sjedili u baru na niske kožne stolice. iz kuta da je moja supruga je sjedio sam mogao vidjeti joj haljina joj bijela čipkan bič.To je bilo vrijeme za mene da predlažemo odlazak gore nisam mogao čekati više. Dobili smo u liftu nakon čega slijedi konobar. Moja supruga pogledao me i nasmiješio se. Lift je sve zrcala iznutra, pa sam mislio, on je već vidio moja supruga je bradavica-a, omogućuje zabaviti. Ja izdvajali moja supruga blizu mene i počeo joj poljubac. I onda staviti svoju ruku na nogu i polako je izvukao gore. Moja supruga je odgovorio vrlo strastveno. Kao što smo dobili na naš kat smo izašli iz lift onda moja supruga okrenuo da konobar i rekao: "da li vi želite gledati." Ne znam tko je više šokiran, mene ili njega. Njegova oka, rekao je sve.  Incest majka i sin Dakle, tri od nas je otišao natrag u našu sobu.

Dobili smo unutra, imao vrlo brzo piće, a zatim staviti na neke glazbe. Moja supruga je počeo plesati sexily. Ona je prišla mi je i rekao: "što bi ti stvarno poput mene za napraviti. Stavite show na za njega ili za tebe? "Bio sam tako uzbuđen pri pomisli da moja supruga se jebeno netko drugi. To je bio moj izbor, ja volim kad je moja supruga uključen.

Sjedila je čovjek prema dolje onda je stajao nad njim me suočavaju. Ona je malo ples u krilu reći mu da zadrži njegovu ruku njegovu stranu je za sada.  Ona je polako undid njegove hlače i izvukao ih je i njegov donje rublje off.Bio je vrlo uključena i vrlo velika, ona je izvukao njegov penis i to odmarao na prednjoj strani njezine čipkan bijele tange. Ona je skliznula gore i dolje duljina njegov penis nekoliko puta i mogli ste vidjeti joj maca samo zaliti s uzbuđenjem.

Ona je tada zgrabila njegovu ogroman dug penis u ruci i gurnuo ga teško protiv nje bič, ona skliznula natrag malo zatim lučni leđima i uzeo njegov penis u usta nekoliko puta.
Ona je to učinio dok uklanjanjem joj bič. Ona je tada sjedio natrag dolje sa njegov penis pritisnuta uske protiv njezina maca usne. Ona je pogledala u mene i rekao: "ovo je za vas" ona skliznula na vrh njegov penis i natrag dolje u bazu još nekoliko puta da se stvarno mokro joj maca, jer to je najveći penis ikada vidio. Onda u jednom lako kretanje je gurnuo natečene kraju u njoj maca. Ona neka se malo krik zadovoljstva kao što je otišao u onda se onda vratiti natrag.

Bila je to mokro koje ste mogli vidjeti to trčanje niz njegov penis. Tada velika kao što je ona skliznula sve na putu prema dolje ovaj veliki stup kao penis, to je do sada u njoj nisam mogao vjerovati. Skoro sam dolazio samo gledam.Počela je spor, ali moja supruga kao što je to malo grubo, tako je u za gozba. Gledala me gleda nju i rekao: "dobiti tvoj out, želim dvije u isto vrijeme.

Ona je isisan kao nikad prije na moj penis. Zatim je ustala i legla i rekao: "Želim vas gledati ga jebati mi je teško i brzo". Stajao je pred njom onda stavio penis natrag u njoj maca, onda jebeno daleko kao zahtjev, a on ju zgrabio oko grla i pounded daleko na nju. Voljela ga toliko došla tako brzo da ju je iznenadila. Moja žena uvijek ima više orgazama, tako da je još nije gotovo.

On je potom legao na krevet i ona je dobila na vrhu njega. Od iza sam mogao vidjeti koliko je njegov penis bio je istezanje joj maca. Ona ga je jahao nekoliko puta onda mi je rekao: "Želite li da zajebavati moj magarac".Mi nikada nije učinio prije, pa sam smještena moje samo iza nje i gurnuo mi kurac svi put gore joj dupe. Bilo je tako zbijeno na prvi ga povrijediti nas oboje već tri poteza kasnije olakšan. Sada su dva cocks jebeni moja supruga i ona je u roku od sekunde dolazi ponovno.

Kada je konobar bio je oko doći moja supruga izdvajali off joj maca njegov penis i wanked to sve nad njom maca onda ga odgurnuo natrag gore u nju i on došao opet, ovaj put je stvarno došao veliki i potpuno ispunjen joj puna dolaze.   Osjećala je sve vruće i vlažne kaplje iz njezina maca. I onda joj propisani i gurnuo mi penis joj maca i jebeno joj teško i brzo kako joj se sviđa. Bila je trnci od uzbuđenja pa neka se veliki izdisaju kao što je eksplodirao u drugom orgazma s kojim sam došao u njoj maca i prouzročio joj da orgazam ponovno.

Kad smo oboje prestali smo primijetili da dolazi konobar je napravio njegov bijeg. Mi smo gledali jedni na druge, nasmijao, rekao mi voljeli jedni druge i odlučio da to nije bio idući u biti jednokratna stvar.

To je bio najbolji vikend u mom životu, sve dok ne ode u Chester za vikend, ali ćete morati čekati da je jedan.

Нема коментара:

Постави коментар