.

среда, 11. мај 2011.

Seks avanture


I, AMISHI, u dobi od 38 godina, stanovnik Južne Mumbaiju, podrijetlom iz Vadodara, sada Baroda, Gujarat, počela pisati u svojoj privatnoj knjizi, ispunjen snovima, fantazijama seks afere s mnogim, nada za moje buduće tjelesnima cravings.

Moja žudnja za nekonvencionalne Seks i moj seksualne avanture prošlosti od seksa na klupi u noći s mojim jezikom, da to rade na terasi od mojih prijatelja horney i vruće tata na plaži njegove kuće, da ima joj meke, meke usne omotane oko penis moje neposredne Manager (International Counter za Ticketing & booking) pri putnička agencija u Baroda, s mojim afera s Suresh u hotelu u Mumbaiju, dva para s kuntal, Harshil, Hamid u Mumbaiju, svi su essayed u privatnom dnevnik. Izgledalo je da su seksualni strani sve moje odnose postao topliji i topliji sa svakim danom koji je prošao. Postao sam ovisan o seksu.

Imao sam bio dating moj dečko, Imraan, za dvije godine kada sam diplomirao koledž.Njegova obitelj je plaža kuću, i on me pozvao da živi tamo sa svojom obitelji za ljeto. Ja ne bi trebala raditi cijelo ljeto. Upravo sam mogao ležati na plaži cijeli dan, i on će se pobrinuti za mene. Njegova majka, koja mi ne brine, je također bio tamo cijelo ljeto.Njegov otac, gospodin Mehamood, koji vam mogu reći da sam stvarno kao što je, ostati na duge vikende. Rano u ljeto, ja bih naučiti koliko mi se svidjela njegova oca.

Moj dečko je lijep. Mi smo oboje jocks, i on ima nešto mišićavo tijelo. On je izgleda dobro u kupaći kostim. Goli, međutim, druga priča. Njegov penis je prevelika u 5,5 inča. Čak i gore, on je tanak kurac. To me ne bi da je uzbuđen, ali on je sladak momak. On mi tuševi s darovima i mene tretira kao princezu.

I ja sam to vrijedi - Bio sam povratak kući kraljica. Moje ime je Amishi. Da, ja sam devojka koja trazi muskarca ze seks avanturu  se čini kao svatko želi. Ja sam 5'2 ". Imam crnu kosu ravno prošlosti moj vrat. Imam lijepe D-cup grudi. Moje dupe je široka i jaka - ne prevelika. Imam duge noge koje su uvijek savršeno obrijan. Ljudi uvijek su mi govorili da sam mogao napraviti ono što sam htjela kao model. Ja sam nalaz da je mlada žena poput mene može doći dečki da to strašno puno za mene.

Moj dečko se njegova cues od mene. On me jede samo za avanture  se kad sam mu reći da. On sam jerks off ispred mene kad sam mu reći da se i razgovarati s njim prljave. On to voli kada sam ismijavati svog malog kurac. To je zabavno, ali sam bio čežnja za čovjeka koji zna kako da preuzmu kontrolu.

A da je njegov otac. Uz izgled Tom Cruise i veliko tijelo, uvijek sam ga pronašao fizički privlačan. On je nevjerojatno sladak mi je, grli me kad god me vidi. Ja često naći ga mi checking out. Ja flash mu nestašne osmijeh.

Na početku ljeta, bio sam doma jedan vikend kad je moj dečko lijevo rano za rad. Bio sam nosio maleni ned haljinu. To je bio bijeli s špageti trake i kratko porub. Nosila sam crno donje rublje i grudnjak ispod, tako da ste mogli vidjeti kroz haljinu. Gospođa Mehamood je rekla da se ide u kupovinu cijeli dan i da će se vratiti oko večere.

"Gospodin Mehamood, ja sam izlazak na plažu da se od sunca danas. "
"Želite li neka tvrtka?", Upitao je.
"Mislio sam da nikada ne bi tražio. Pusti me stavio na moje odijelo, a ja ću se odmah. "
JA je otišao u moju sobu i izvadio moj najtoplija kupaći kostim. To je svijetlo ružičasta. Na vrhu su pokazali puno cijepanja. To je samo pokrivena moja maca, ali bio sam čist obrijan, pa to nije bilo važno koliko je to prikazuje. Natrag tek tanki niz uz moju guzu. Sam ga stavio na i izgledao odlično. Imam slike u njemu objavljene na myspace, a ljudi mi govore da izgledam kao ja sam iz Playboya.

Hodam i vidjeti g. Mehamood sjedi u svom sjedištu u kupaći kostim, prikazuje off njegova mišićava prsa. Mmmmmm, on izgleda dobro. On je vidi mene, i njegova usta kapi. "Kako ću izgledati?" Ja polako okrenuti.
"In-u-incredile", kazao je stammers.
On traži pravo na moje stidne području. "Mislim da sada znate da vaš sin djevojka brijanja," Ja smijati.
On dobiva jarko crvene i ne reći ni riječi. I doći iz moje ruke, "Hajde".
On oklijeva.
"Hoćete li zadržati djevojku čeka?" Sam stavio svoju ruku opet.
On uzima moje ruke i ustane. Vidim da je teško, Incest majka i sin  guranje kroz njegove kupaći kostim.Gledam gore na njega: "Bad boy", kažem, trčanje svoju ruku preko prsa.

Mi napustiti do plaže. On donosi stolicu, a ja samo donijeti ručnik i losion. Mi smo dobili vanjska strana za naše mjesto i ja sam ležao na moj želudac. G. Mehamood sjedi pored mene.
"Gospodin Mehamood, možete staviti losion na leđima? "
"Naravno, Amishi." On dobiva na koljena pored mene i losione gore. On trlja vrhu mojih leđa.
"Vi možete odriješiti moj vrhu." On to čini, i moje srce preskače tuku. Ja ga podsjetiti da biste dobili moj strana, a on pase moje grudi. On počinje trljanje na moje donjeg dijela leđa. "Ne zaboravite moja stražnjica," Ja sam mu reći. On počinje trljajući ruke sve više moja stražnjica - gdje mu je sin ruke su beskrajne puta.
"Hvala vam toliko. Volim da stavi na plaži. Mislim da bih kao voda, ali bojim se ići u. Ne želim stati na rak. "
"Biste li se osjećati bolje ako JA je otišao u sa vama, Amishi?" Neudate zene oglasi
"Oh, ti si tako slatka. Možete tretirati poput mene Ja sam tvoj djevojčica. Volio bih. "
Mi ustati i hodati zajedno. Ja sam u redu na prvom mjestu. Zatim se voda dobiva se prošlosti koljena. Ja skočiti na leđa i držati na njegov mišićav prsa i mišića. Izlazimo na mjesto gdje je dublji, a on mi govori da stavi moje noge na dnu oceana. Ja to učiniti za minutu. JA uzeti nekoliko koraka a zatim raste nervozan. G. Mehamood me suočava. Ja skočiti u naručje. Ja omotati svoje ruke oko njegova vrata. Ja pritisnite desno u čvrstom, hard penis.

"Gospodin Mehamood, misliš nestašan misli o svom sinu djevojku? "
On počinje da se brzo ispričati.
"Ali ja ne želim ti se ispričati", kažem kao što sam početi samljeti u njega. Mi smo tada dobili u duboku poljubac. On stenje glasno. On počinje da izljubim svoje vrat, onda šapuće u moje uho, "Ja te volim kao kćer."

Ja sam mu dao zavodljiv izgled. "Zašto ne idemo u, a možete djelovati kao moj veliki tata."
Brzo smo hodali unutra. On me poljubio i ripped off moje vrh u predvorju. Mi fumbled naš način iznutra. Sam ga gurnuo u zid. Imaš na mojim koljenima, i uzeo mu gaće dolje. Od popped 6,5 inch penis koji je bio lijep i gust. Ja lizali se vratilo kao on neka se veliki stenjati.

Ja nježno uzeo glavu u usta, uživajući okus i veličinu. JA je uzeo moj glavu off, pogledao, i upitao: "Kakav je to osjećaj?"
"Nevjerojatno, imajte ide."
I onda bobbed glavu dolje na njegov penis i počeo raditi glavu gore i dolje, disanje kroz nos. Imao sam moj nos pokopaše ga u njegovu stidne dlake kad sam otišao svi put dolje. On je bio vikali: "To je moja djevojka. Da, da, da. "

Sam bio uzimajući mokro. Počela sam ide brže, a on je suprot njegov hips. Tada sam stvarno počela sisanče i ide dublje. Njegov hips počeo idu divlje, ometanje njegov penis niz moje grlo. Bio je na pola puta kad je počeo pucati sperma u mojim ustima.

Njegova sperma je ulazio brže nego što sam mogla progutati, a ja sam htjela uživati ​​u okusu. Neki dribbled van na moje grudi, ali sam progutala najviše iz njega. "Moj Bože, to je nevjerojatno."

Uzeo sam njegovu ruku i otišao do njega kauč. Ja ga sjeo,  Neudate zene oglasi  okrenuo se na neke glazbe i počeo plesati. Ja pognut u njegovo lice i šapnuo: "Želite li vidjeti moja maca?"
On je kimnuo potvrdno. Ja izdvajali off my kupaći kostim i stade na kauču nad glavom. Bio je već teško kao što sam ja spustio. Počeo je krug na mom maca. I moaned, onda sam izdvajali gore. Ja sam to opet. Znao sam da sam potreban njegov penis.

Sam sjedio u krilu i vodi njegov penis u moje maca. "Mmmmmmmm, tata. Trebam vaš penis. "Ja sam klizila sve na putu prema dolje uzimajući ga u meni. "Ohhhhhhh, tata, to se osjeća tako dobro." Počeo je stenjati kao što sam klizila gore i dolje na njega. "Volite li jebeni svoga sina djevojka?"

"O, Bože, da, to je nevjerojatno." Nagnuo sam se i poljubio ga. Počela sam branje gore tempo.
"Da li me žele pojebati sve vrijeme sada? Mogu li vaše sisati kurac kad je tuširanje?Dobiti jebeno s njim u susjednoj sobi? "
Počeo je pumpanje brže. Moj klitoris je trljanje u njega. Sam bio uzimajući spremni da sperma sve nad njim. "Ohhhhhhh, tata, ovdje sam sperma.

"Moja previše, baby."
Počela sam se rock i pumpa gore i prema dolje čak i teže. "AAAAAAHHHHHHHHH, da, da me jebu sperma, tata. Yeeesssssssssss. "Tada je počeo pucati hrpe sperma duboko u meni. Ja jebeno mu još dva puta tog dana. Noću moj dečko došao kući. I tako je bio uključen ga poniziti. Odveo sam ga u spavaću sobu i rekao mu što će učiniti. "Vi ćete drkati dok mi je ukazivanje." Samo sam ga htjela staviti svoj prst u moju maca puna drugi čovjek je sperma.
On mi fingered dok sam ga ponižava: "Tvoj penis ne može učiniti ništa za mene. Ti si malo govno. "On je brzo došao po cijelom trbuhu. I onda se stavlja prst u moja maca, onda je prošao kroz njegova sperma na njegov želudac. "Otvori širok," rekao sam što sam stavio moj prst u usta. Ponovio sam to za svaki prst.

Uskoro Imraan otišao na spavanje. Napravili smo se za neko vrijeme u kuhinji. I onda nagnuo nad counter. "Zar ne zaboravljajući jedno mjesto za mene ući, gospodine?"

On je pao njegove hlače i stao iza mene.

Нема коментара:

Постави коментар