.

петак, 13. мај 2011.

Mama i sin erotska prica


Otkrio sam ovaj glupan potrazi Gvido pokušavaju guma na 03:00. On je bio težak to odgonetati guma utičnica. On je bio oko dvadeset pet, mršav veliki ruba čaše. Zaustavio sam na pomoći. JA je pitao ako je potrebno neke pomoći. Mogao bih reći da nije znao što učiniti. Njegova supruga je izašao iz automobila. GD, Bila je lisica. Govorila mi je u loš engleski s francuskim naglaskom. Hvala za zaustavljanje u pomoć.

Rekla je da joj je ime Suzette. Suzette je nosio low cut  sin mamu dekolte tanke T-shirt i nema grudnjak. Ona je prikazano oko 7 do 8''od najboljih cijepanja poznat smrtnom čovjeku.Njezina titties pogledao sve prirodno. Joj bradavice isticao teško. JA je uzeo moj šešir off i pokrivena joj tits. "Lady", rekao sam. "Vi ćete morati učiniti nešto s tim. Ja ne mogu promijeniti svoj guma s onima koji visi kao da je" Oh Oprostite, to je vruće izvan. Ona je rekla. Objasnio sam kako promijeniti svoj guma kao što sam promijenila je glup supruga guma.

Stavio sam mu utičnica natrag u prtljažniku zajedno sa svojim guma. "Čim dođete do gdje idete, morate imati to stalno", rekao sam mu. Suzette mi je zahvalio za pomoć. Bio sam dolje na koljena zatezanja lug nuts, Susie pognut izlažu joj fino podesiti od boobs.

Suzette ponudio za kupnju doručak, "ja ću vas odvesti gore mama i sin se jebu  na to. Gdje je ah restoran?" Pitao sam. Suzette je rekao: "Ne. Ne Naše mjesto ".... Da, to je u redu i gdje je to? Rekao sam. "Wilber" muža rekla: "Mi smo oko 30 minuta" Ja ću voziti s tobom Suzette, rekao je, Wilber ne smeta. "Pa Ok. Tijekom vožnje Suzette je rekao:" Znam što si razmišljam. Ona je rekla. Vi se pitate zašto sam u braku s njim. Sa tits poput ovih, nisam mogla dobiti bilo koji dobro izgleda čovjek sam htjela. Pa ja mogu. Vidimo Wilber ima novac erotska prica mama i sin i puno toga.Ja ga udala za novac i on to zna. Sada ćemo vidjeti da je penis ste iza toga zatvarač "Ona unzipped moje hlače i počeo ga milovati. Bio sam teško u sekundi. Ona je spustio glavu i rekao:" Samo slijedite Wilber i nije važno ono što sam radiš. Kako je jedan trebao nikada na pamet, kad sam bio uzimajući ah gumb posao pokušava slijediti njezin suprug niz cestu? Sada ću vas pitati. Wilber je vozio polako, ah to je dobra stvar. Susie me tuče off dok je isisan moj drveni.

Stavio sam auto u posudu kontrolu i ona podigla majicu iznad njezine boobs izlažu joj veliki skup titties. Zgrabio sam ju desne dojke. Ona je rekla: "Tvoj penis izgleda kao da je možda samo na veličinu da stane između moje tits, želite sperma između njih? Hell, (što će učiniti), Wilber se usporiti i pretvoriti u residecedial područje." On se pretvara u svoj kolovoz Susie "Ona odgovori:" To je u redu ne brinite o njemu, on zna što ja radim ",Sin sa majkom erotske price  Wilber izvukao se i zaustavio. Wilber izašao i pogledao na svoj guma umjesto provjere na svoju ženu. pomislio sam, kakav brak je to.

Suzette nije potez za pokriće ono što je radila. Otvorio sam vrata automobila i zakopčane do moje mušice. Suzette me slijedio joj majicu iznad nje tits i otišli smo u kući. Vodila mi je pravo na njezinu sobu. Ona prugasta off joj odjeću, i rekao: "Pa neka je završiti ovaj" Otišla je ukloniti svoju odjeću kad Wilber ušla "draga mi je novčanik? Damn ovaj tip nije ni briga o njegovoj supruzi. Suzette me gurnuo natrag i skočio u 69 sa mnom. Ona je progutala moj penis ponovno. Slurping, lizanje i mene isisan off. Počela sam jebeni joj lice, ona je svaki udar s odgovaraju ritmu. Osjećao sam se moje loptice ugovor i cummed dolje joj grlo. Volej nakon pijesku sjemena  otišao dolje joj grlo. Ona je propustio posljednjih nekoliko. Oni su završila na njoj brada i vrat. Ona je rekla: "WOW, vi imate puno toga za ponuditi, zar ne? Možete li moje tits sada" Wilber nemaju kurac kao što je ovaj, njegov tata ne, ali Wilber ne bi bilo. To je 4 "kad je teško . Postoji toliko mjesta u mom maca on nikada nije bio! On ne može doći do moje g-spot sa svojim piškiti piškiti.Im 'ne žaleći. On nema novaca "
.
Mislio sam, (Što je, dovraga) sam skliznuo moj penis u njoj pizda s jednim potiskom.Moje loptice ošamario joj dupe. "Hej, hej. Ti i mogu jebati moja stražnjica, moje tits i usta, ali vam se ne ide jebati moja maca. JA pravedan je zadržao pumpanje moj meso na nju, ona je opet i opet." Vi i mogu jebati moj stražnjica, ali niste gonna jebati moja maca. Ne, ne niste gonna jebati moja maca ".. Ona je tada počeo oplakivanje nježno sam s nacrtati i potisak nazad u tvrdom Sue vrisnula glasno," Ti ne ćeš jebati moja maca, ne, - no - no.OH Fuck moj ugrabiti brzo. Give It To Me. Neka mi to imati! "Ona je pognut i dalje drži na ručnik bar i širiti njezine noge da će mi dati više pristup njoj pizda. FFFF FUCK ME TEŽE Make Me Špricati. JA je otišao kao oprema za bušenje nafte, Hard Fast & Deep.

Suzette je vrištala: "Vi ne idete na vijak moja maca. Ponovno samo ne" Počela backup protiv mene tjera moj kurac u nju što je više moguće. Osjećao sam se moje loptice ugovor. Ja pumped moje sjeme u nju coochie duboko. Ona je vrisnula: "Ja sam kumin 'opet, ja sam cuming" Pustili smo naš sindikat će nas odvesti gdje god je to učinio. Rekla je da njezin orgazam trajao dulje nego bilo koji u svojoj prošlosti sjednice sa strancima.Suzette govorio na francuskom jeziku. Ja donno što je rekla, ali je ustala s moj kurac i dalje u njoj i nasmiješio mi se. Ja potisak u još nekoliko puta. Sve to vrijeme njezin suprug glup, Wilber sjeo u spavaću sobu s nama i gledali tv. To je bio moj prvi i posljednji međunarodni insicdent. Suzette i njezin muž glup.

Нема коментара:

Постави коментар