.

субота, 7. мај 2011.

Erotske picke oglasi


Jeste li ikada sastati nikom da si okrenuo na toliko, na prvi pogled da ste upravo ga mrzili za to? OK, to zvuči uvijena, znam. Ali osuditi ga, ja idem kroz život, skrb vlastiti posao (za promjenu) i do mene šetnje ovaj Gvido, kaže pristojni hello ... i moj klitoris whimpered i pokušao popeti se moje gaćice. A to je jednako neugodan kao što zvuči.
Dao sam mu ružno izgledaju i popucali nešto primitivan. On mi se nasmiješio blago i rekao: "loš dan, zar ne?" Koja me stvarno ljut off. Gdje je, dovraga učinio je sići pod pretpostavkom da sam nekakva dobra osoba ostatak vremena ... i oh, sranje, ja sam nosio na ovako za dobar dvadeset minuta. erotske picke  On je dobio više i više zabavlja, dok sam samo htjela da mu jedan pojas. Konačno, sam progoni off u napad ljutine, pete klopotanje moje neprijateljstvo ... koji stvarno lijepo reagirao od betona u garaži. I tresak moje torbicu dolje na haube mog automobila u lov za moj auto ključeve. To je ponovio je, previše. Malo squeaking zvuk kojeg sam napravio kada je uhvatio moju ruku i mene vrti oko reagirao. Ispucati moj dlan preko njegova lica kao da se jeka zauvijek. Njegova usta silazi na moj, njegov jezik zabadanje, svoje prste gripozan moje dupe ... dobro ... da ne bi bilo zvuka uopće.Incest majka i sin 
Ja borio za dobro nanosekunda prije nego što sam sisao svoj jezik sa sve što sam imao i tlo moj hips protiv, a priličan oticati tvrdeći sa svojom traperice. Nikad nisam htjela vruće, gadan zajebavati toliko u mom životu. On je skliznula butina između mojih nogu i podigao malo, a ja PRIZEMLJE moja pička protiv njega. Moje ruke bile posvuda na njega ... njegovo lice, njegove kose, ramena, prsa ... bradavice su teško, moje ruke otkrio, i on je volio da ih lagano stegnut. To me pitaju je li on volio da ih je sisao ... i ja još uvijek osjećam loše zbog toga lijepo košulja. Mislio sam da ga otkopčati, ali moja lijeva ruka nije dobio poruku. Trgnuti-rip-sisati kombinacija gotovo ga je sperma u njegove hlače. Ja jezika i grickaju bradavice dok je on dahnu na mene u nekoj vrsti privatnog jezika.Nasmijao sam se i kimne glavom.
Očigledno što je rekao je "možda sam trzaj tvoj pantyhose dolje, te bacanje gore na haube Vašeg automobila i pojesti?" jer to je upravo ono što je učinio. Njegova usta sišao kao  mamina picka da je u vlasništvu mojih maca ... lizanje, slurping, grickanje ... grickanje usne nježno, posesivno ... flicking protiv moje krute klitoris. On je zavladala moje ankles i njima odgurnuo gore ... i njegova usta skliznula dolje na moje dupe. On me malo na oba obraza, lizali i grickaju, zatim skliznula svoj jezik vrlo lagano se ispucati od moje dupe.Vrlo lagano. Tako blizu ... tako jako blizu. Ja moaned bespomoćno, ne mogu mu reći što sam htjela. Nije da sam morao. Minute sam predao i napravio "Želim te" zvuk, njegov jezik duboko u moju guzicu. On je jezik jebeno mi rupu dok sam bio clawing na hauba u automobilu, očajnički pokušava držati, a ne vrištati. Njegova usta popela na moj klitoris i on je usisan u jedan kažiprst skliznula u i iz mog sočan pička. Moj savijenim leđima kao gladak prst skliznuli u moje dupe kao što je on power-isisan moj klitoris. Došao sam ... i zašto svaki vjetrobran tamo nije polomiti ne znam.
Oboje smo zamrznuo ... mene, jer moj mozak je eksplodirala te ga, jer je znao netko morao čuti mene vrištati. Ništa se nije dogodilo. Nema stražari ili policajci pojavio.Njegove oči su blještale na mene i ruke preselio. Čuo sam zveketati njegova pojasa, oštar zvuk njegova zatvarač i smijeha u glasu kako je rekao "Dođi ovdje, kurvinski usta."On mi je skliznula s automobila, suknja ide do mog struka, a moj goli magarac sletio na hladno metal branik. Nakon šoka koji su nosili off, otkrio sam da je kicoš malo mjesto za ugodan penis sisanče. To je razrađen dobro za njega, previše, jer je mogao nagnuti naprijed i braće svoje dlanove protiv  picka moje majke napa auto dok sam sisao apsolutni pakao vanjska strana od njegov penis natečene. Gledao sam se u njega, gledajući ga gledati njegov penis klizanje sve dublje i dublje u moja usta ... njegove oči uzimajući širok s nevjericom kao što je on osjećao sam slide preko moj jezik i na moje grlo. Ja chuckled i zvuk vibrira protiv njega, zbog čega mu oči roll natrag u glavi, njegova hips na potisak i čitava njegova opterećenja za pucanje dolje moje grlo.
On je sjedio na branik pored mene za neko vrijeme, hlače i donje rublje dolje oko gležnjeva. Mislim da je bio težak da biste dobili svoje oči fokus. Sam bio težak, ali nije jako teško, da se govno-jelo osmijeh s mog lica. Ja nikada nije vidio čovjeka tako potpuno slijepa-sided po orgazam. Konačno, on trepnuo par puta i rekao: "wow". Ja chuckled opet, vrsta trijumfalnog sondiranje cerekati. On je pogledao u mene i nasmiješio se polako. "Sada ste u nevolji", rekao je tiho.
On je skinuo gol mi držeći moj ručni zglob iza mene zabodena, usta na moje. Nije pop na jedan gumb, bilo. Fin opaki uzbuđenja da goli u javnom mjestu je opojan. Ja tlo moje tijelo protiv njega, ja sam flaunting, osjećaj slobodne i hornier nego sam ikad bio. Htjela sam ga gadno i ja to htjela sada. On je skliznula Incest majka i sin   svoje ruke na mene i stavio mu usta protiv moje uho. "Jeste li ikada imali potpuni stranac gledati zajebavati dok jacking off prije?" Ja naginje glavu na njega. "Huh?" Rekao sam. On nasmiješio. "Tu je tip u kombiju tamo nas gledaju. Njegov premlaćivanja off." Ja zamrznuo za drugi, a zatim brzo odmrznuti. Otkrio sam na taj drugi bih imao egzibicionista tendencije polaganje spava.Oni su skočila na život i ja nasmiješio. "Onda neka je dati mu dobar show."
On mi je preselio u kutu hauba me okrenuo i mene pognut. Ja ohrabrila i on gumiran njegove ukrućenje penis protiv moje dupe, a zatim ga zabode u moje maca. Ja wiggled natrag na njega, mila način moje dupe osjetio kao što je gumiran protiv svoje stidne dlake, mila način moje tits jiggled uz svaki pokret ... i voljeti znajući tip u autu bio je milovati njegov penis dok gledate sve to. "Jebi me!" Ja moaned glasno. "Fuck My hot pička! Funta svoj penis u meni!" On je zavladala moj hips uske i dužni, svaki moždanog udara dolazi dovoljno teško mi je lift na prstima. Ja humped natrag na njemu, osjećaj svaki centimetar njega udara tako duboko.
Mi pijan kao lud, bez pokušaja da se smiri. Naša tijela ošamario zajedno, disanje je bio surovi i poderan, a niti jedan od nas mogao ušutkati. JA je zadržao urla "jebi me!" i on je pušten trčanje tok pohvale o moje vruće, mokro, zbijeno pićka. Moja pička je dobio hotter i tighter kad sam došao nasilno, i dobio mnogo vlažnija kada je došao sa jednake snage.Ostao je teško, lupanje njegov penis duboko u moju kremastu maca, a zatim ga izvadio i utrljava gore i dolje prasak moj magarac. "Da!" Rekao sam u napuknut glas. "Oh, da!"
On je radio njegov penis u moje dupe polako i pažljivo. On je osjetio ogroman! Njegove lopte udario protiv moje klitoris što je počeo da se pumpa. Ja stavim svoju dupe natrag, želeći svaki centimetar njegov penis u naticati moje vruće, rožnat rupa. On je izgradio ritam polako, sve dok on jebeno mi uske rupe u bjesnilo. On je postignut oko mene, s jedne strane gripozan moje lijeve bradavice tvrde, druga ide pravo za moj klitoris i trljate.Kombinaciji senzacija gotovo stado mene lud. On je povukao odjednom, mi se okrenuo i mene zrcaljeno lako se na hauba u automobilu. Zgrabio leđa koljena i odgurnuo teško, zabadanje njegov penis u moju rupu kao moj magarac ruža.
"Da!" dahne, gledajući njegov penis jebati moj šupak. "DA! Pa jebote zbijeno! Svoju rupu tako da je jebeni zbijeno! Raširila maca usne!" Dospio sam dolje, a proširila se otvoriti za njega. On je izgledao lud, oči tamne i svjetlucav, hvata kroz njegova usta. "Fuck moja rupa pučinu!" Rekao sam glasno. "Jebi moj magarac pučinu!" On je lizali mu usne, klimnu bespomoćno, i radio mu bokovima što brže i tvrdi kako je mogao. To je bio orgija ugode / boli i ja sam htjela da ide na zauvijek. "Jebi me", rekla sam opet. "Jebi me tako jako ja ne mogu stajati. Fuck moje uske rupe sve otvoreno! Ispunite moje dupe s sperma! Poplava me sa svojim vruća sperma! Želim moje dupe potopi!"
Jedan najviše erotski prizor koji sam ikada vidio bio je zapanjen izraz o tom čovjeku u lice.Ah, mislio sam, i podigao moje glave, zureći u mene. "Da li me čuti?" Ja howled. "Jebi ga otvoriti! Fuck moj hard ass! Fuck moje dupe kao kurva je pička! Učini me u guzicu-maca! VIJAK MY HOLE! Poplava moj s sperma! Želim osjetiti tvoj vruće vrhnje preliti s obje moje noge. želim vam snimanje opterećenje u meni! želim da je veliki kurac za tvoje pumpe i pumpa i pumpa sperma u mene! Napuni me! POPLAVA ME SVOJIM CUM! "
On je jeben moje dupe poput stroja, njegovo lice s upletenom ekstaze, znoj lije, njegov gladak dlanove gurnuo u leđa koljena. Njegove oči otišao prazan, svaki živac završava u njegovom tijelu stimulira njegove nemilosrdno jebeni penis. Ja počeškala klitoris, čineći sebe cum opet i opet, vriskanje "Fuck Me! FUCK mene kao što sam sperma za vas!"
 JA je dobio moj želju i tada neki. On me je preplavljena! Osjetio sam kapljice sa svoje posljednje potezima, a zatim ga uhvatili dok je bacao naprijed na vrhu mene. Nakon nekog vremena, on je podigao glavu i rekao nešto što je zvučalo kao "mxlpixitdarnf." Morao sam se složiti s njim. Tip u kombiju složili s njim, previše.

Нема коментара:

Постави коментар