.

понедељак, 11. април 2011.

Sin sa majkom erotske price


Imao sam gume propuhivanje na moj auto uz međudržavni 25 južno od Cheyenne, WY.Bilo je rano proljeće i to je oko 3:30 u jutro. Bilo je tamno i nitko oko. Ja izdvajali off dovoljno daleko da se ramena kao da ne dobiti pogodak netko iza mene. Upravo sam sjedio u moj auto. Kao što nije bilo ništa 'to učiniti sve dok dnevno svjetlo, ja sam samo sjedio tamo obličje okolo na selu. Mali tračak dnevne svjetlosti na istoku je sve tamo bio.Primijetio sam da sam prestala u blizini velikih zelenih pašnjaka. U ovom području je čuo kravljeg samo 40 metara dalje, mislim da njihova su išli za jutro piti vode. Čuo sam poput sačmarica eksplozije, sam čekao i jedan zvučao. Mislio sam da moram dobiti odavde.Onda sam vidio ovo veliki bull sa svojim ogroman penis van i bio je šamaranje trbuh sa njegov penis. Zvučalo je kao 12 gage sačmarica kad će flex njegov penis. Sam erotske price majka i sin ga gledao kako je i došao bliže ogradi liniju.
Ovaj bik je Black Angus i on je gleda i njuškanje zraka između dugih nisko ispod zvukova je odluka. K vragu, njegova lopta vreće gotovo toughing tlo. Bik gledao na sjever i on ih je vidio, da je kravlje. Kao što sam gledao je znao što učiniti, ja ću ga nazvati Ferdinanda kao u priči "Ferdinand Bull" osim ove bull nije sjedio na brežuljku mirisa cvijeća, a on je mirisa nešto drugo. "Else Krava" U svakom slučaju, bio sam gledajući ga i prirodni instinkt. On je njuškala jedna krava je guzica. Bio sam razmišljati (Nope ona nije spremna), a zatim još jedan, (Nope!) i još jedan sve dok nije našao jedan je bio u potrazi za Da, tu je ona Ona je u estrusu! On je uzeo svoju veliku crvenu olovku iz svoga džepa prsluka opet i on bio u nedostatku to napisati nešto na stražnji dio tog krava. Ferdinand pogrbljeno leđima i jedan skok je bio tamo.  Jebacina chat Moje bradavice su jetting van, moja maca je sve bockanje iznutra kao što sam gledao.
On je napravio nekoliko pokušaja pogoditi svoju ljubav spojiti, ali kad je on učinio, on ne pokušava biti lako na nju. On je vozio njegov crvenu olovku kući s 1200 funta tijela iza njega, kao što je bio u svim način. On je otišao na bjesnilo, kao ovisnik o seksu. On je znao što je nakon. Inače stajala joj tlo ipak, i vrsta lučni leđima dati Ferdinand slobodan pristup joj slavu rupu.
Ferdinand joj humped već neko vrijeme. On je bio uzimajući blizu majka sa sinom  joj daje ono što je po niskim ispod jauk iz njegove utrobe. On nikada nije propustio moždani udar. Ovaj bik je imao takvu izdržljivost. Ferdinand sa trgnu olovkom na vrhu i sa jednog hard naprijed potisak je pogodio dno. Počeo jerking o, ti bi mogao reći da je davanje Else njegov život daje sjeme. Ferdinand usporilo njegov gyrations i samo zastao sa njegov penis tako daleko u svojoj utrobi da mu je trbuh bio ravan rep protiv nje. Ova cijela epizoda je oko 40 minuta.
Osjećao sam vrhunac na putu u moj natopljene maca. To je bio takav erotski sin i majka  događaj svjedok, nisam to ostvariti do Ferdinand je učinio sa svojim napadom. Imao sam ruku moje haljine i dolje moj panty crijevo dok moji prsti su bili u mom pička i trljanje moj klitoris uz moj palac. Bio sam o da imaju orgazam. Ja ga zadržao do njega udario moja utroba s takvom silinom sam squirted moja sperma diljem sjedalo, stup upravljača i ja.Kao što sam je dobio natrag zajedno, moj orgazam slijeganja ja izbrisala moj nered najbolje što sam mogao, kad sam vidio treperi crvena svjetla iza mene. To je bio zakon.Policajac pitao u čemu je problem bio, vidio guma i ponudio ga promijeniti za mene. Sam izašao iz automobila kada je policajac primijetio mokro mjesto na mojoj haljini pravo na Crouch. On je pitao mene ako JA hadda ići piškiti. Rekao sam: "ma i ukazao na čin se događa u pašnjak. "Oh yeah, jesi li u redu onda", upitao je. "Da je ah malo uzbudljivo. JA je dobio moj haljinu mokro ", a on giggled malo.
Policajac nije znao što se dogodilo. On je promijenila moj guma za mene.  majka sin Zahvalio sam mu za taj događaj. On je pitanje da li mi je potrebno učiniti nešto o mojoj haljini i drugih stvari. Da ja bi trebao ha? Otvorio sam uz moje deblo i kofer za čistu haljinu i panty crijevo.JA maknuti moje haljine, a onda moj panty crijevo kad je rekao: "To je sigurno WoW miriše kao da je zabavno!" Upravo sam mu dao lukav osmijeh i namignuo. Čekao je za mene do kraja i dao mi papirić. Ulaznica?On je rekao ne, samo upozorenje. I ja sam bio na mom putu opet uskoro. Pročitao sam papir i čitajte ga. Ako vam je potrebna pomoć nakon što je ovaj da mu poziv. On je napustio svoj dom i svoj broj mobitela.
Ovaj događaj je bio prije pet godina. Policajac i ja smo bili u braku da pada.

Нема коментара:

Постави коментар