.

уторак, 1. март 2011.

Vruce zenske

Uvijek sam mislio moja dva rođaka su zenske vruće. Ja sam 14 y / o muško. Prvi bratić je godinu dana stariji, a drugi dvije godine stariji. Oni ne žive ovdje, tako da meni i mojoj obitelji je otišao da ih jednoga dana posjetiti. svi ostali dole, osim za mene i 15 y / o. Bila je igranje na laptop kad je propisano i zaspao. Vidio sam joj polaganje tamo i ja počeo da se uspaljen. Sam dosegla preko i počeo dirati njezine boobs, ali ona se probudila. Bio sam prestravljen je reći svima, ali ona je samo pitati što sam bio događaj. Ja immeadiately počeo da se ispričavam, ali ona je samo otišao u svoju sobu. Sjedio sam na kauču još vruce zenske uvijek prestravljen kad je izašla iz svoje sobe nosi ništa osim grudnjaka i leapord ispis gaćice. ona mi je rekla da joj slijedi, pa sam ustao i njom u njezinu sobu, a ona zatvorena vrata iza mene. Ona je pitao ako sam stvarno želio učiniti nešto zajedno, a ja sam rekao da da sam uvijek uvijek ju je volio. Ona je počela da se njezin grudnjak i gaćice off i rekao mi je da biste dobili gol. Nakon što sam je uzeo moj odjeću je došao do mene pravi blizu i dao mi prljavi izgled i staviti joj ruku na moj kurac. Poceo sam dobivati teško i ona je samo pogledala me ravno u oči bez govoreći ništa i počeo me wanking! Kad sam u potpunosti bio uzdignut je dobio na koljena i počeo me sisa off, to je najbolji osjećaj ikad. Nakon nekoliko minuta je stao i otišao k njoj krevet i legla i rekao mi je hajde onda, staviti ga u. Mi smo imali sex, a ona mi je dala još jedan blowjob, i od tada svaki put mi je samo trenutka kada smo imali spolni odnos je čak je rekao drugi rođak, a ona povremeno pridružio! oglasi.rs

Нема коментара:

Постави коментар