.

уторак, 29. март 2011.

Punjenje picke spermom

Bilo je hladno, sivo svitanje, vrsta koja čini jedan žele tonuti dolje pod toplim krevet pokriva i sklupčati se protiv naših kreveta mate, možda stvaraju malo topline tijela s nekim blagim budalast okolo. Čak iu ovoj modernoj kući sa trostrukim oknu prozora i najbolje vrijeme pečat, hladno kao da prodiru kroz njih, tako da jedna strana u sobi bio je neugodno hladno, a drugi je previše toplo. Petnaest metara, kupaonica je previše cool i izglede za tuš nije žalio na mene.

Opet, očigledan odgovor je bio da se prevrnuti i žlicu moja draga je napunjena spermom ali tamo je bio problem.S druge strane kreveta je bio prazan - bilo je za mnoge mjeseci nakon što je moja supruga je umro iznenada. Zapravo, interventne mjeseci bio dobar prema meni kao što su obitelj i prijatelji su izdržali moje tugu sa mnom i pomogao mi je suočiti se sa svijetom opet. . .

Odjednom ipak, tamo u moje sanjarenje, sam je propustila! To je bio lijepom sjećanju, a ne povratak bol koju sam znala prije nego što sam se privije dolje pod velikim perina i uživali podsjećajući da je sjećanje na ona i ja zajedno pod pokriva.

Ne bi bilo škole danas. . . Učinci oluja će biti s nama za barem još dan ili dva, a ja mogu gledati prema naprijed miran dan kod kuće, razvrstavanje neki papiri i ispijanje vruće čokolade nakon ranč sitni su završeni i životinja hranjenih ..

To je sada činilo da je, po prvi put otkako je moja supruga je smrt, bio sam potpuno bez bolova od njezine smrti i života pod pokriva je jednostavno bio ugodan i opuštajući. Sam razmišljao provela najveći dio dana tamo. . . punjenje picke spermom

Koliko sam možda želio, godina rutinski su me uvjetovani početak moj dan u pet do trideset i to je bio gotovo sedam kad ne bih mogao ostati ograničen za krevet bilo koji više. Sam ustao, trpio hladno kupaonica kao što sam istuširao i obrijao i odjeveni prije radiš ujutro sitni na moje male farme i pokretanje doručak. Sada, moj početni nevoljkost da ustati iz kreveta je bio zamijenjen s potrebom da se dobiti na dan. Preselio sam se brzo.

Bilo je gotovo podne kad bih napravio moj krevet, očistio kuhinju od doručka i smjestio se u svojim vruća čokolada za ocjenu radova. Sve je dobro u svijetu kao što sam shvatio da je Mećava je nastavio s obnovljenom bijes!

Možda sat kasnije, na vratima je zazvonio i pitao sam se. Sam živio u ruralnom području, kilometar od sela bez bliskih susjeda, a pozive su rijetke. JA je otišao do vrata i otvorio.

Uz udar polarni vjetar, vidio sam, zavaljen na vrata, čovjek odjeven u teške zimske odjeće.Tko je ikada to je, čini se, bez svijesti kao što sam vukao svoje opušten tijelo u kuću i gurnuo vrata zatvorena. Zatim, nakon što je položio opušten obrazac na kauč, počeo sam razmotati zimske odjeće otkriti osobu ispod. To je bio samo kao što sam izvukao zimske vjetrovku s njihova lica koje sam vidio plavu kosu, plave oči i svježe lice gospođe PACTON, naš učitelj engleskog jezika iz lokalne srednje škole, gdje sam učio math ..

Kao što sam gledao u njezino lice, ona kao da su postali budniji i svjesno i bio u mogućnosti odgovoriti na moja pitanja. Ona je izvijestila da je odlučio na vremenske oluju i ići snowmobiling, a zatim sinoć, negdje milja od civilizacije, stroj je stao, nasukavanje joj daleko od skloništa. To je bilo jučer, a ona se borio putu, slučajno, na moja vrata.

Njezina vjetrovku i čvrste odjeća očito ju je zaštićena od ozeblina, čak i ona razvila hipotermije i efekata dehidracije i nakon brzu analizu sam napravio veliki lonac vruće čokolade i počeo vrući tuš. Onda sam joj pomagao u uklanjanju mokro joj odjeću i uzimajući u tuš. [Skromnost mi je zabranjeno od pomaganja s odjeće nakon što je proąla joj zime svile.]

Kasnije, u mom haljinu, svježe iz vrući tuš, žena leži na moj kauč umotana u veliki jorgan iz mog kreveta. Tek tada smo razgovarati. Kada sam govorio joj je gospođa PACTON, ona me je ispravljena! To je Geraldine i moji prijatelji me zovu Gerry! . . . I ja nisam "gospođa". bilo više, ali "MS" od mog razvoda. Zatim smo razgovarali o Moja bivša supruga je prerana smrt i naše potrebe i želje kao i mi i zaobiđe bilo kakve stvarne govoriti o životu i kako smo ga upoznali.

Kao što smo razgovarali, nastavio sam da ispunite Gerry s vrućim tekućinama i toplo njoj, ali joj se činilo da zimice raste u intenzitetu i usprkos svemu što sam mogao učiniti. Na kraju, sjetio sam stari trik s krajnjeg sjevera.

Ja skinuo to moj svile i uvukao pod jorgan gdje sam joj se okupili i njezin spooned za mene, tako da mi toplina tijela bi joj toplo. Kao što smo postavili u blizini, na kraju sam počeo osjećati drhtanje joj početi da se povuku. Sat prošao, a zatim dvije! Odjednom, osjetio sam Gerry je podrhtavanje zaustaviti i njeno tijelo opustiti po meni kao što je bila čvrsto spavati.

Bilo je rano navečer kada sam otišao u Mećava za teže životinjama i učiniti sitni. Uz temperatura lebdeći na oko -25 stupnjeva, a vjetar puše vjetar, radio sam brzo i vratio se u toplinu svoje kuće, gdje sam spreman veliki večeru za dvoje. Gerry spavala čvrsto kao što sam postaviti večeru na čekanje da sačekaju joj buđenje.

To je bio samo osam kad je napokon probudio i otišao u kupaonicu kako bi se osvježili kao što sam se vratio pokriva u moj krevet i otišao na večeru završiti. Zatim, kada Gerry je došao na večeru, ona je izgledala vrlo lijepo na moj stari ogrtač. Čudno sam trebao primijetiti to sada nakon što joj poznat već godinama u školi, mislio sam. Ona nikada nije izgledala posebno prije. . . Oh dobro!

Večera je bila konzumira s slast kao Gerry jeli sve što je na nju tanjur i ja sam ga napuni sa sekundama, a zatim pita od višanja i sladoled je slijedio i sam se zapitao kako takav lagani okvir mogao držati toliko hrane. Odgovor, naravno, da je ona nije jeo obrok u danu.

Zatim s večerom konzumira i jela očišćen, bio je blizu vrijeme za spavanje a ja sam bio s obzirom na ono što učiniti. Teška tješitelj bi držati jedan od nas toplo, ali je bilo dovoljno navlake za dva kreveta u ovim zimskim uvjetima. JA je otišao za moj vreća za spavanje koja će biti dovoljno za toplinu, ali malo neugodno. Gerry pratili moje pokrete uz kamatu do ona me vidjela izradu krevet u sobi gosta kad je govorio. "Hej! Spavali smo zajedno cijelo popodne pod jedan poklopac. . . mi ćemo biti savršeno udoban na taj način opet večeras. . . ili su vam strah od mene? "

Sluh njezin prijedlog, bio sam spreman da ga odbije - dok nisam čuo izazov! Ja nikada ne bi mogao proći gore izazov! "Yeh! Pretpostavljam da ti zime rublje će zadržati naše genitalije pokrivena ", rekao sam obrambeno samo pronaći sebe uzbuđen na izglede za našeg tijela biti tako blizu.

Zatim, uz bijes oluje nesmanjen i vanjske temperature i dalje na -25 ispod, grupiran smo vatru u kaminu i pripremio za krevet u sobi je prohladno. Kao što smo tražili toplinu pod pokriva, naša tijela dotakne i da je bio početak.

To je ono što sam najviše tražila, a najviše bojali kao nasilni drhtanje požude me tresak od glave do pete. Ja ga se borio čak i kao što sam osjetio moj penis raste uspravno. Da stvar bude gora, Gerry se činilo da uživaju tih dotakne i spooned protiv mene tamo gdje bi moglo biti nikakve sumnje da je osjetio moj čovjek mesa. Sam odustao. . .

Kada je Gerry okrenuo mi se lice u krevetu, rekla je jednostavno: "Zašto ne možemo napraviti mali hej večeras?" I opet, ja ne mogu odbiti izazov. Mi smo dvije neudate učitelja u ovom malom mjestu možda nikad neće dobiti drugu priliku da se tajno uvrijediti moral zajednice i imali smo oluja zahvaliti za to.

U samo nekoliko sekundi, zimi su svile off i mi položiti proąla jedni protiv drugih kao i naše ruke istražili svaki dio našeg tijela i mi sami upoznali jedni s drugima sa poljupcima. Prvi poljubac je jednostavno svjetlost dodiruju naše usne s malo osjećaja, ali obećanje toliko. Zatim , drugi se počeo razvijati ugodan osjećaj koji uskrisi naše strasti i promiješati naše požude. Uskoro, naše usne su se rastali i našim jezicima plesali zajedno i naše strasti ojačao.

U međuvremenu, ruke su joj grudi mami s pero-svjetlo dodiruje i miluje svjetlost pred štipanje bradavicama lagano. Ona je plakala je kao moje usne počele umivati ​​se i dojiti joj grudi i ruke preselio na jug.

Preselili smo se brzo sada kao naš osjećaj hitnosti rastao više izražen. 
rasturanje picke razbijanje picke
razvaljivanje picke To je ubrzo jasno da Gerry je zaista vruće žene i kad moj prst ju je pronašao trijem, pronašli su ga pokisao podmazivanja. Nakon samo nekoliko sekundi igrati s mojim prstima na nju klitoris, ona povika: "Fuck me brzo!" 

I, naravno, nastavio je igrati do, iznenada, je uhvatio moj penis i mi izdvajali nad na leđima, gdje je montirana mi cowgirl stil i skliznula joj vruća maca dolje na moj štap. Napaljene zene

Naše su se oči susrele dok je sišao na pogon koji vertikalni štap čovjek-meso duboko u njezin trbuh. Došlo je nestašnog pogledati u nju one velike oči, čak i ona počela mi jahanje. . . ona je bila dobra. . . Ona je osuditi dobar! To je bio više u minuti, tri najviše kad sam osjetio moj tekućine val prema gore, od moj penis i na trbuhu. 

Zatim, još uvijek se pridružio moj flacidan penis, ona je ležala na vrhu mene, tijela dodiruju od glave do pete i osjećaj najbliži intimnosti. Izvan zvukove vjetra urlanje i drveće trljanje zajedno podsjetili su nas na svijetu izvan naše malo gnijezdo i udobnost smo uživali u miru i spokoj jedni druge ruke. To je bio naš vlastiti svijet. . . 

Konačno, Gerry je govorio: "Prije nego to ide dalje, postoji ništa između nas. . . Samo dva stranca sastao casual jebati. "Nije to bila vrsta razgovora koje sam obično imala naišao u perzistencija i sam trenutno bio zbunjen. Kao što sam pokušao razumjeti, ona je nastavila govoriti. Ona je govorio o nekoliko dugoročnih faksu poslova i kako je svaki imao nije i njezin bivši suprug i njezin propali brak. Željela je čovjek za seks - rasturanje picke razbijanje picke
razvaljivanje picke je pronašla, nakon razvoda, psovanje i od ljudi, da ona jednostavno ne može živjeti bez njega. 

Ja sam šutio! Bilo je stvarno ništa za reći! Umjesto toga, nastavili smo voditi ljubav cijelu noć i imala sam ju dvaput više prije oluje je popustila. Bila je ostvaren ljubavnik. . . Najboljih koje sam ikada poznata, osim moje supruge, naravno. Nastojao sam utakmicu sve svoje vještine i vođenja ljubavi je svakako divlja i fizički. . . Naši umovi surađivao i dao sam moje srce i um 100 posto na naša djela. 

Bilo je gotovo podne kad je plug otvorio cestu i sam mogao uzeti Gerry u svoj dom. 

Proljeće je došao s njim i novi svijet pun novog života i nove ljubavi. Gerry je otišao s krajem školske godine - Nemam pojma gdje je!

Нема коментара:

Постави коментар