.

уторак, 8. март 2011.

Incest majka i sin


Moja majka je, da ga otvoreno, vrlo seksi zena. U 46 je još uvijek okreće 
glave na Country Club, centrima, ili gdje god postoji zahvalan muški 
publike. Budući da ona uzima izvanredne brigu o sebi s prehrane i redovite 
sjednice na lokalnoj teretani, i zato što sam izgleda puno stariji od moje 27 godine, 
stranci često pogrešno interpretiraju naš odnos. Van na večeru ili film, mama 
i ja često u zabludi za dvije osobe na dan! U stvari, bilo je 
vrijeme kada je mogao sam bio neugodno ako se oboje ne to ismijati.
Zapravo, nisam ga pronaći smiješno uopće. Kada se mama i tata razveli 
prije nekoliko godina. ona nije mnogo dating, i uvijek sam mrzio one muškaraca. 
Uvijek sam bio sretan kad je ona prekinula s njima i proveo više vremena sa mnom 
opet. To nije bio do prije nekoliko tjedana shvatila sam da sam bio više nego samo 
rutinski ljubomorni na moj mama's strastima.
Bio sam ljubomoran baš kao ljubavnik! To je realizacija me potreslo prilično loše, 
ali ne toliko kao kad mama je odgojena sama! Mi smo bili vlasništvo noćna kapica u 
dnevni boravak, kada je iznenada pogleda na vrhu od stakla i pao joj 
bomba.
"Znam razlog zašto si tako jadan kad sam danas puno, Sam", kazala je 
nasmiješio. "Vi vrijeđati oni dečki, ali ne zato što mislim da sam ozbiljan s 
njih. "
"Što je to onda?" Pitao sam, odjednom osjeća vrlo neugodno.
"Vi me želite za sebe", rekla je ravnomjerno.
"Mama!" U one nevjerojatne riječi. Osjećao sam se boji za ispuštanje iz moje lice. Ja 
znao gdje je bio idući u krvi, jer moj penis iznenada počeo kaljenje!
"Ne kažem ništa, beba. Dovoljno je slušati. "Mi smo bili jedna pored druge na 
kauč, tako da se ona stavi ohrabrujuća ruku na moje koljeno i iscijeđen. "To je u redu, sin. 
Ja sam polaskana mislite na ovaj način. A znaš li nešto drugo? "
Moje grlo je suho kao kost, a ja sam progutala teško.
"No ... što?"
Mama stisnut koljeno opet prije klizna joj ruku do moje drhtanje bedro.
"Osjećam se na isti način kad izlaziš na dan."
"Stvarno, mama?!"
Bio sam nevjericu! Htjela sam da joj se u moje ruke i voditi ljubav s njom 
na licu mjesta, ali nešto mi je rekla da joj učiniti sve poteze.
"Počela sam dobivanje tih osjećaja za vas odmah nakon što sam rastavljen vaše 
oca. "
Ona je zatvorena joj ruku iznad moje prepone i stisnut tvrdoće unutar moje 
hlače. Ja drmati kao list što ona dosegla za zatvarač i polako ga spušta. 
U isto vrijeme mama je uzeo moju ruku i stavi je na njezine grudi. Isprva sam osjetio 
paraliziran kao moje najdublje, najmračnije fantazije počeo dolazi istina, ali onda sam uhvatio 
pregršt sjenica i iscijeđen. Majka uzdahnuo sretno i nastavila je 
zavodjenje.
"Ne trebamo razgovarati o tome više, moj dragi. Mi oboje znamo što smo 
žele, pa neka je samo to učiniti. "
Bih uvijek bio poslušan sin, i bio je nestrpljiv da se molim posebno mom 
prekrasna majka kad je uključen joj jebote! Ležala sam tamo u ekstazi dok mama 
otvorio moj letjeti i izvadio moj tvrd penis. Ja moaned glasno kao što je stisnut 
natečene glave i pomiluje dugom osovinom.
"Oh, Sammy! Što lijepo, veliki penis imate, sine! ", Rekla je s osmijehom.
Zatim je nagnuo i uzeo moj penis desno u usta! Nisam mogao 
Vjerujemo kako je dobar Mama je vruće, mokro usta osjetio klizanje preko duljina moj uspravnih 
nabodete, ili ono što mitski guzica je ona. Ne samo da je njezina usta guranje 
sva prava gumbe, njezina ruka je ispod moje loptice, cijeđenje i 
masiranjem i slanje svih vrsta uzbudljive zimice kroz moje tijelo.
Do sada sve što bih bio u mogućnosti to učiniti je milovati joj tits, ali to se promijenilo kad 
Mama sjedio na ruci kauč kraj mene. Onda je ona hiked suknju visokog joj 
bedra i raširila noge. Između Mama's bedra sam vidio svijetlo crvena njezina 
gaćice, i nije gubio vrijeme zakopavajući svoje lice u njima! Mama uzdahnuo i sretno 
grabbed moje glave, to pritiskom na nju prepone kao što sam njuškala joj opojno ženski 
miris i lizali svilenkasta trokut koji pokriva joj vlažne cuntslit.
Čuo sam neke zvukove šuštanje iznad mene i vidio Mama's bluzu i grudnjak kap 
na podu. Ona je također uspio unzip suknju i tegljač koji je preko glave tako da 
da je gol, osim gaćica. Bog je izgledala vruće!
Sam slegnuo ramenima iz moje odjeću,Vatrene devojke a zatim je otišao leđa to lizanje Mama's maca 
preko gaćica. Konačno. Nisam mogao stajati ništa između nas i izvukao 
one off joj previše.
"Isuse, mama!" Ja dahnu. "Ja nikada nisam okusio tako ukusna pussy!"
"To je sve tvoje. dragi, "rekla je, hvatajući glavi opet i usmjeravanje 
ga između nogu.
Ja preklopnih unutrašnjost bedra prvi, incest uzimajući moje vrijeme kao što sam prišao 
joj sladak cuntlips. Ja udahnuti vruće, uzbudljiv miris njene ugrabiti prije 
Ja to okusio, napokon oranje mi jezik duboko unutar tog poziva razrez i 
lizanje oduševljeno. I sretno čuo moja mama je uzdahnula od uzbuđenja kao što sam stavio moje duge 
jezika za rad. U međuvremenu, moj bolan ubod je bio lupanje.
Na kraju, ni od nas mogao odgoditi ukusna neizbježnost našega 
incestuozni susreta bilo koji više. Stajao sam i prihvatio mama pred njom uhvati za 
ruku i vodi do moje sobe. Mi smo bili toliko vruće jedno za drugo nismo 
čak i smetaju okrenuti prema dolje listove. Mi smo samo kotrlja divlje na krevetu u 
jedni druge ruke.
Mi strastveno poljubi za nekoliko sekundi, a zatim Mama valjanog na leđima, 
povlačenjem koljena prema gore i šireći joj pička usnama širok. Ja grabbed moje ukočeno 
kurac i kleknuo između njenih bedara kremast, s ciljem moj penis-meso Mama je vruće, 
skliske rupe i vožnju kući.
Mama dahnu i uhvatio me oko ramena kad sam popped moj cockhead 
između nje cuntlips. Ona je stisnuo joj maca mišiće oko moje vratilo, držeći 
uske kao što sam pritisne jače i vozio malo više od moje velike uspravne unutar nje. 
Mama stenjali sa svakim od penis sam joj dao, a kad sam bila napokon u svim 
način, ona joj noge omotane oko mene i drhtali od uzbuđenja.
"To je kao prekrasna kao što bih se nadao", rekla je, podižući joj usne za poljubac. 
"Jesam li ja dovoljno uske za vas, draga?"
"Nevjerojatno, mama", rekao sam. "Želim da zajebavati vam se sviđa nikad nisam jebeno 
žene prije. "
"Onda to učinite, sine!", Rekao je mama, joj haski glas prepun želja.
Kao što sam rekao, ja sam uvijek bih bio poslušan sin, ali sam siguran nije potrebna 
nagovaranje za ovu! Ja izdvajali moj penis polako iz Mama je pička, pauzirana 
drugi, dok sam gledao dolje u oči, a zatim odvezli polako vratiti natrag. 
Ona moaned kao svaki solidan palac ponovno joj ušao, objavivši glasan krik trijumfa 
kada je moj lopte došao na odmor na njoj vruće malo šupak. Bio sam joj na punjenje 
balčaka!
"Jebi me, sine! Fuck me! ", Mama je plakala, hunching bokovima mahnito na moje 
duboko ugrađen kurac. "Fuck momma s velikim masnoće nabodete, baby!"
Živjeti iz moje mašte, počeo sam da pumpa moja mama tijesnim, vlažnim rupa s 
sve teže udarce s grunting truda i naprezanja da nas dovedete 
oba off. Začudo, mama je došao prvi, a čim sam čula orgazma 
grunts i stenje, ja popped moj vatom previše. Kada me je osjetio cumming, mama vrisnula 
i pogodio moje uho. Ona se mahnito potisak s njom zdjelicu, upija moj jak 
strele i zove moje ime više i više.
Vjerovali ili ne, većina uzbudljivi jednu stvar o jebote moje majke 
bio sluh njezin poziv moje ime kad je bila Cumming, a znajući da je bio čovjek 
što joj svršiš! To je ono što ja nazivam majčinskom ljubavlju!

Нема коментара:

Постави коментар