.

петак, 18. март 2011.

Erotski oglasi ona trazi njega

JA pravedan je dobio vanjska strana od tuš i na moj susjedni sobu kaplje mokri. I walked over to open my bedroom window and noticed my next door neighbor, Mrs. Lisa Mason, stretched out on a lawn chair getting some sun in her backyard. Hodao sam preko otvoriti moj prozor spavaće sobe i primjetio moje susjeda,  erotski forumi gospođa Lisa Mason, ispruži na travnjak stolicu uzimajući neke sunce u nju dvorištu. What caught my attention was the very fact that Mrs. Mason was wearing nothing with the exception of a pair of sunglasses. Ono što je privuklo moju pozornost je sama činjenica da je gospođa Mason nosio ništa osim par sunčane naočale. Mrs. Mason is a very beautiful and voluptuous 30-something woman and being the typical 18-year old boy, as I stood admiring Lisa Mason stretched out naked; my penis began to respond independently as it throbbed before hardening to a full erection. Gđa Mason je vrlo lijep i pohotan 30-nešto žena i kao tipičan 18-godišnji dječak, dok sam stajao diveći Lisa Mason ispruži gol, moj penis počela reagirati samostalno jer throbbed prije kaljenja na punu erekciju.


It was at this moment that I realized if I was able to see Lisa Mason; it meant Lisa Mason was able to see me as well. To je u ovom trenutku da sam shvatio, ako sam bio u mogućnosti vidjeti Lisa Mason, to je značilo Lisa Mason je bio u mogućnosti da me vidi kao dobro. And as I tried to respond by stepping away from the window, I noticed Lisa Mason picking up her cell-phone and knew what was going to happen. I kao što sam pokušao odgovoriti koračni udaljena od prozora, primijetio sam Lisa Mason branje gore joj mobitela i znao što će se dogoditi. In the split second that immediately followed, I hoped that it was simply by chance that the phone was ringing and it wasn't Mrs. Mason that was calling. U djeliću sekunde da odmah zatim, nadao sam se da je samo slučajno da telefon zvoni i to je bio ne gospođa Mason koji je bio poziv. And while all of this was happening, another part of me was almost hoping that Mrs. Mason was phoning and to let me know that she was enjoying her view of me as much as I was enjoying my view of her. I dok se sve ovo događa, drugi dio mi je bio skoro u nadi da gospođa Mason je telefoniranja i to pustiti mene znati da je uživanje u njoj pogled na mene koliko sam uživao je moj pogled na nju.


When I answered the phone, it was Lisa Mason on the line as she didn't mentioned anything of me being nude or me having admired my view of her. Kad sam odgovorio telefon, to je bio Lisa Mason na liniji kao što je nije spomenuo ništa o meni se gol ili mene imaju divio moj pogled na nju. Lisa Mason calmly stated that she had made a pitcher of lemonade and wondered if I couldn't be a dear and going over to her kitchen and pouring a glass for her. Lisa Mason mirno izjavila je da je napravio bacač limunada i pitali ako sam ne može biti draga i ide k njoj kuhinju i toči čašu za nju. Without having the chance to say a word, Lisa Mason hanged up on me and waved her hand before putting down her phone. Bez šanse da kažem riječ, Lisa Mason objesi se na mene i mahao joj ruku prije stavljanja dolje joj telefon. I slipped into a pair of jogging shorts and did as Lisa Mason wanted; I handed Lisa Mason a glass of lemonade with my eyes locked on to her erect nipples. Sam otišao u par jogging gaćice i učinio kao Lisa Mason htio, a ja predao Lisa Mason čašu limunade s moje oči zaključan na nju podigli nipples. Lisa Mason thanked me for the lemonade and after she took a sip, Lisa Mason said of having purchased something for my upcoming graduation present; but said if I wanted, I was welcome to getting something else I might appreciate more. Lisa Mason mi je zahvalio za limunadu i nakon što je uzeo gutljaj, Lisa Mason je rekao da je kupio nešto za svoje nadolazeće mature prisutan, ali je rekao da sam htio, bio sam dobrodošao za dobivanje nešto drugo bih mogao cijeniti više.


Upon completing her sentence, Lisa Mason spread her legs and revealed that she was a natural blonde as the tiny patch of pubic hair just above her vaginal opening matched the hair on Lisa Mason's head. Po završetku joj kaznu, Lisa Mason širiti njezine noge i otkrila da je ona prirodna plavuša kao maleni komad stidne dlake samo iznad nje vaginalni otvor odgovaraju kosa na glavi Lisa Mason. Lisa smiled and commented that it wasn't necessary for me to be polite and without her saying another word, I dropped to my knees as I licked at one of Lisa's erect nipples before taking it into my mouth. Lisa se ​​nasmiješio i komentirao je da nije bilo potrebno za mene biti ljubazni i bez nje govoreći drugu riječ, ja sam pao na koljena kao što sam lizali na jednom od Lisa's uspravnih bradavice prije nego uzimajući ga u moja usta. My actions caused for Lisa to laugh, as she commented on how there wasn't any need for foreplay and emphasized her point by pushing my head to her pussy. Moje akcije uzrokovane Lisa se ​​smijati, kao što je komentirao kako nije bilo potrebe za predigru i naglasio joj točka gurajući glavu da joj maca. I decided not to resist and did as Lisa Mason wanted as I pressed the lips of my mouth to the lips of her pussy. Odlučio sam da ne odoljeti i učinio kao Lisa Mason htio kao što sam pritisnuo usne usta na usta joj maca. And while I wasn't really sure of what to expect, I was a bit shocked when this adult woman made noises not unlike that of the girls in school as she moaned "Oh god," repeatedly as my tongue licked up and down at Lisa Mason's vaginal opening. I dok nisam bio stvarno sigurni što očekivati, bio sam malo šokirana kada se to odrasle žene je napravio buku ne da za razliku od djevojaka u školi kao ona moaned "Oh Bože," u više navrata kao i moj jezik lizali gore i dolje na Lisa Mason je vaginalni otvor.


One thing that was distinctly different was when Lisa Mason experienced her first climax. Jedna stvar koja je bila izrazito različite bio kad Lisa Mason doživjela svoj ​​prvi vrhunac. Lisa Mason screamed if she was being sexually assaulted and then ejaculated a huge jet of love honey; this was a total surprise to me as while I've seen similar ejaculation from teenage girls of my own age, the release was usually nothing more than a trickle and totally unlike the spray I had experienced. Lisa Mason vrisnula ako je bila seksualno napao i zatim izbaci ogroman mlaz ljubavi meda, a to je ukupno iznenađenje za mene, jer dok sam vidio sličan izbacivanje iz tinejdžerski djevojke mojih godina, izdanje je obično ništa više nego curiti i potpuno razliku sprej sam doživio. The folds of Lisa's pussy were swollen at this point which made my efforts a whole lot easier and from Lisa's continued moans and gasps; I knew that she was enjoying every moment of what I was doing. Nabora Lisa's maca su natečene u ovom trenutku što je moj trud puno lakše i iz Lisa's nastavio stenje i bori, znao sam da je uživanje u svakom trenutku što radim. In between licking at Lisa Mason's pussy, I even attempted to fuck her pussy using my tongue; thus, this caused Lisa to moan for me to lick at her clitoris and to use my fingers on her pussy. U međuvremenu na lizanje Lisa Mason's maca, čak sam pokušao da zajebavati joj maca koristeći moj jezik, prema tome, ova izazvao Lisa na jaukati za mene na lizati njen klitoris i koristiti moj prst na nju maca.


Lisa had her legs over my shoulders at this point and I worried that other neighbors might hear what might be happening, but Lisa Mason calmed my fears as she said that my window was the only that had a view to the portion of the backyard we were in. And as I continued to lick at Lisa's clitoris while finger-fucking her, she continued to moan and gasp as if she was a virgin having her first sexual encounter. Lisa imala je noge preko mojih ramena u ovom trenutku i ja sam zabrinut da ostali susjedi mogu čuti što bi se moglo događa, ali Lisa Mason smirio moje strahove kako je rekla da je moj prozor je bio jedini koji je imao pogled na dio dvorištu smo u. I kao što sam nastavio lizati na Lisa's klitoris dok prst-joj jebote, ona je nastavila jadikovati i izdisaj kao da je bila djevica da joj prvo seksualno iskustvo. Lisa continued to have one climax after another every few minutes; I finally stopped after nearly 30 minutes and my jaws got tired, as I pushed down my jogging shorts and replaced my tongue and fingers with my erect penis. Lisa i dalje imati jedan vrhunac nakon drugog svakih nekoliko minuta, konačno sam prestala nakon gotovo 30 minuta i moje čeljusti dobio umoran, kao što sam gurnula niz moje gaćice i jogging zamijenio moj jezik i prsti s mojim penis u erekciji. It was the first time that I had ever made love without using a condom and was a bit surprised by how incredible it felt as my penis slipped in and out of Lisa's buttery soft pussy. To je bio prvi put da sam ikada vodili ljubav bez upotrebe kondoma i bio sam pomalo iznenađen time koliko nevjerojatno to osjećao kao moj penis skliznuo u i izvan Lisa's mastan mekana maca.


I'm not sure if it was the excitement erotski kanali   I felt or the circumstances of the lovemaking, as I climaxed only after about ten minutes. Im 'ne siguran ako je to uzbuđenje osjetio sam ili okolnosti udvaranje, kao što sam climaxed tek nakon desetak minuta. I rested on top of Lisa Mason and after a bit of kissing, Lisa said I had finished too quickly as she motioned for me to withdraw my semi-erect penis from her pussy. I počinu na vrhu Lisa Mason i nakon malo ljubljenja, Lise, rekao sam završio prebrzo dok je rukom za mene da se povuče moje polu-penis u erekciji od nje maca. I did as Lisa wanted and was rewarded with a blowjob, as Lisa took my softening penis into her mouth and began doing her magic. Ja sam kao Lisa htjela, a nagrađen je s blowjob, kao Lisa je uzeo moj omekšavanje penis u usta i počeo joj radiš magiju. It didn't take long before my penis harden to a new erection and was ready for more, as Lisa released my penis from her mouth and got on all fours; I knew what Lisa Mason wanted immediately as I positioned myself behind her and began fucking her doggie style. Nije trebalo dugo prije nego moj penis otvrdne na novu erekcije i bio spreman za još, kao Lisa pušten moj penis iz usta i dobio na sve četiri noge, znao sam što Lisa Mason je odmah htio postaviti kao što sam ja iza nje i počeo jebeni joj pseću stil. Lisa moaned for me to fuck her harder and I did as she wanted, but after several minutes, Lisa instructed for me to reach around and rub at her clitoris while I continued to fuck her, as I brought Lisa to an orgasm as intense as the first one she had while I licked her pussy. Lisa moaned za mene da zajebavati joj teško i ja sam kao što je htjela, ali nakon nekoliko minuta, Lisa uputio za mene do oko i utrljati na njen klitoris dok sam nastavio da zajebavati joj, kao što sam doveo do orgazma Lisa tako intenzivan kao Prva je imala dok sam joj maca lizali. Erotske devojke


Lisa then moaned for me to do something I had never done, as she invited me to fuck her ass. Lisa moaned onda za mene to učiniti nešto što nikada nisam učinio, kao i ona me pozvala da zajebavati joj dupe. And if I had thought Lisa Mason had a tight pussy, her ass was even tighter as it truly felt if I was fucking a virgin.erotski oglasi ona trazi njega  A ako sam mislio Lisa Mason je zbijeno maca, magarca je čak tighter jer zaista osjetio, ako sam bio jebeni djevica. Lisa moaned that I was killing her, but said of not caring; but this wasn't the end as Lisa had me withdraw and fuck her again erotski filmovi online  in the missionary position. Lisa moaned da sam ju ubio, ali je rekao da ne brine, ali to nije bio kraj kao Lisa me povući i njezin jebati opet u misionarskom položaju. With Lisa's legs touching her breasts, I continued fucking Lisa in her ass while she rubbed at her clitoris with one hand while fingering her pussy with another hand. S Lisa's noge dira njezine grudi, nastavio sam jebeni Lisa u magarca dok je gumiran na njen klitoris s jedne strane, dok ukazivanje joj maca sa drugom rukom. Lisa experienced yet another intense orgasm and this time, I wasn't very far behind. Lisa doživio još jedan intenzivan orgazam i ovaj put, nisam bio jako daleko iza. Lisa Mason sensed my orgasm was nearing as she pushed me away and took my penis into her mouth. Lisa Mason osjetio moj orgazam je bliži kao i ona me odgurnuo i uzeo moj penis u usta njezina. Lisa Mason didn't need to wait long as I spewed my load of sperm into her mouth within minutes of her beginning to suck on me. Lisa Mason nije potrebno dugo čekati kao što sam spewed moj opterećenja sperme u usta roku od nekoliko minuta od njezina početka do sisati na mene. Lisa Mason and I rested before jumping into the pool to clean up. Lisa Mason i ja odmarala prije skakanja u bazen to počistiti. Afterwards, Lisa Mason made erotski filmovi srbija  me an offer that I couldn't refuse and as it! Nakon toga, Lisa Mason me ponudu da nisam mogao odbiti, a kako to!
was to be available for similar lovemaking when she called me. je da će biti dostupan za slične udvaranje kad me zove. Not being stupid or having a steady girlfriend, I accepted Lisa Mason's offer and know it was a right one to make. Ne bude glup ili ima stalan djevojku, prihvatio sam Lisa Mason ponuda i znam da je pravo jedan za napraviti. 

Нема коментара:

Постави коментар