.

субота, 19. март 2011.

Erotski filmovi za gledanje na internetu

"Kate je ležala vani u dvorištu nalijevanje gore neki ned Njezino dvorište je privatno pa je skliznuo off joj vrh kako bi se izbjeglo tamnjenje linije. Ona je počela da se toplo i odlučio da je vrijeme za pauzu. Osim toga, ona je potrebno da biste dobili neke namirnice u kuću i mislio to će biti dobro vrijeme dana kako bi se izbjeglo nalet trgovine trgovine.


Ne želeći galamiti mnogo više od sebe, ona je navučen na kratke suknje, bijelu bluzu i neke sandale. Ona nije smetalo stavljanje bra na, jer je planirano da se vrati kući nakon shoppinga i napraviti nešto više sunčanja u dvorištu. Bacila joj kosu u konjski rep brzo i skočio u automobilu.


Trgovina nije bila vrlo prometan i Kate buzzed kroz kao profesionalac. Ona je pokupila muževo omiljene stavke za kada je došao kući iz poslovnom putu. Bila je zabrinut za njega da se vrati kući. Činilo se da je Kate Don je bio otišao puno ovih dana, a ona kao da se naviknete na praznu kuću i usamljeni večere.


Kate kotačima košaricu za automobil i počeo utovar torbe u prtljažniku, kada je čuo poznati glas poziva da joj iz cijelog parkirališta


"Kate!"


To je bio John. John je bio profesor anatomije na lokalnom koledžu i suprug er najbolji prijatelj Jen. Kate je oduvijek volio Ivana. On je uvijek činiti se to imati ugodan osmijeh i bio je prijateljski Kate kad ga je vidjela. On je bio uvjeren, zgodan i vrlo inteligentan.


"Bok Ivana, ja sam samo stavljanjem namirnice u automobilu. Kako je Jen radiš? "


"Ona je u redu. Ona je u kući svoje majke za tjedan dana i nemam nastavu danas. Evo, dopustite mi da vam pomoći da stavi one namirnice u. "


Ivana podiže torbe u prtljažniku za Kate dok je bljesnuo joj jedan od njegovih poznatih osmjesima. On je dosegla preko zatvoriti deblo i slučajno je uhvaćen Kate ruku na kvaku.


"Joj!" Kate izdvajali joj ruku unatrag i pogledala ga. John posegnuo za ruku odmah i pogledati horor počeo ispričavati.


"Ja sam tako žao Kate, JA nije 'ostvariti svoju ruku je još uvijek na putu. Dopustite mi da vam pomoći u kući s namirnicama. Molimo vas, to je najmanje što mogu učiniti. "


Ivan slijede Kate doma i gledao joj park automobila u kolovoz. Nakon što je Kate je izašao iz automobila Ivana otvorila svoje deblo za nju i počeo posegnete za torbe. Erotski oglasi ona trazi njega


"Idi unutar i dobiti neki led na svoju ruku. Ja ću donijeti te u za vas. "Kate učinio upravo to. Otišla je unutra, opran off joj ruku i stavi malo leda na to. Srećom oteklina nije bio loš, a njezine ruke stvarno nije ozlijeđen mnogo. Nasmiješila joj sreću jer ona je gledala Ivan dovesti u vrećice namirnica.


"Hvala John, ali mislim da to mogu dobiti od nje. Ne mislim da ima 'bilo koji trajno oštećenje. "Kate neka se malo nasmijala i Ivana nasmijala na nju. Dvije od njih je stajao nepomičan za trenutak i Kate nije mogao pomoći, ali osjećam hipnotiziran Ivana lijepe plave oči.


"Glupost!" Pusti me barem će vam pomoći staviti neke ove daleko. "Njih dvoje počeli iskrcati kutije, limenke i smrznute hrane.  online erotski filmovi Kate otvorena zamrzivač i stavite sladoled prije nego što je imao priliku da se rastopiti. Ona se okrenuo i Ivan je zurio u nju smiješiti se na njegovom licu da nije vidio prije.


"Kate. Znate li da tajne tijela su odlična stvar? "


"Što?"


"Vaš bradavice. Oni su tvrdi, a ja mogu vidjeti kroz bluzu. "John neka se malo smijati, a Kate je odmah neugodno.


"Sada Kate! Ne morate biti neugodno. Bilo je hladnog zraka iz zamrzivača. Evo, neka mi vam pokazati nešto. "Ivan preselio je bliže, a Kate joj je rekla da joj grudi tople gore. Ona je osjećala neugodno, ali misli da joj samo da je John mora znati što je on pričaju jer je bio profesor anatomije. Ona gumiran joj grudi s toplom strani ruku i bradavice su mekani opet.


"Vidi!" Evo, neka mi vam pokazati nešto drugo. Jeste li znali da se mnoge stvari osim hladnog zraka koji će učiniti vaš bradavice podići? Na primjer: mi je da premjestiti bliže vama ... s tim John je nekoliko koraka bliže Kate dok je bio dirljiv skoro joj ... .. a ako mi je nježno šaputati na uho .... Ukoliko John brušenog Kate dlake na jednoj strani i počeo govoreći tiho u uho joj .... i ako mi je lagano trčanje moj prst preko vaše grudi onda bradavica vjerojatno će dobiti teško ponoviti. "


Kate pokušao vratiti gore, ali hladnjak je u svoj ​​put. Ivan je bio u pravu. Joj bradavice su dobivanje teško i osjećala kao da svoje tijelo radi protiv nje. "John Ne mislim .." No, prije nego je Kate mogao završiti ono što je bio idući u reći Ivanu podupirač gore i smijali.


"SEE! Ja znam sve o ovoj vrsti stvari. Zapamtite, učim ga cijeli dan. "Uz to Ivan počeo da se stavi više od namirnice daleko. Kate je dobio miran i bio u nadi da Ivan ne će primijetiti kako je neugodno joj je.


"Oh Kate. Vi ne neugodno opet si ti? Nema potrebe da se neugodno. To je samo nehotičan odgovor organizma na određene poticaj. Dopustite mi da vam pokazati što mislim. Imate uže? "


"Mislim da Don ima neke uže u garaži, ali to je ok, ne morate ništa objašnjavati meni."


"Gluposti! To će samo uzeti minutu. "Ivan je otvorio vrata i nastao s užetom. Kate stavljajući zadnji namirnice daleko i Ivana primijetili da ona nosi ništa, ali malo tange panty jer je savijen prema dolje staviti u salate jasnije. John se nasmijao kao Kate je ustao da vidi mu stoji tamo s užetom u ruci.


"Evo, neka mi vam pokazati nešto drugo. Ako mi je da se ovaj uže i izbrisati ga oštro protiv ruku bi se osjećati kao opekline. "Ivan ran konop preko Kate ruku i ona izdvajali daleko kao što je to počeo ubosti malo. "Sada vidite kako vaše tijelo odgovara na to poticaj?"


"Da" Kate nije bio siguran gdje je Ivan ide s ovim, ali shvatio je to vjerojatno neka pouka da je on najvjerojatnije učio na faksu.


"Sada ja mogu uzeti taj isti konop i trčanje na samom kraju ga preko vaše grudi, uvijek je tako lagano." Uz to, John zadirkivali joj bradavice s kraja užeta. "Umjesto ranjavanje da se osjeća dobro i sada vaše bradavice su uzimajući tvrdi opet nisu oni?"


"Da su oni, ali ja ne ..." Opet Ivan cut Kate off i nije neka završi rečenicu.


"Sada neka mi vam pokazati nešto drugo." Ivan je Kate za ruku i njezin hodio putem do kuhinjski stol u kutu. "Sada nagnuti nad stol." Kate je dao Ivan zbunjen pogled i on je inzistirao: "Idi naprijed. Želim ti nešto pokazati. "Kate nagnuo nad stol i John izvukao kosu vezati iz njezine kose tako da joj je kosa prolivena preko njezina ramena. Zatim je stavio ruku na leđima. On je mogao vidjeti dno gomile joj meke magarca peeking iz nje maleni suknje. S jedne strane, na leđima je počeo pričati s njom.


"Trenutno imam ruke na leđa. Ako sam mršav preko Vas i šapat ponovo u uho, a ja stavljam druge strane, na unutrašnjoj strani bedra, osjetit ćete trnce kroz cijelo tijelo. "Ivan stavio druge strane na Kate unutarnje strane bedara, a on pritisne trbuh protiv nje natrag. On zapovjedi da zatrube tiho u uho i govorio joj nježno s njom. "Sada ti to osjetiti?"


Kate počela disanje teško. Željela Ivan zaustaviti ovu liniju ispitivanja i njegova pouka, ali u isto vrijeme bila uživajući uzbudljivom da je Ivan je uzrokovalo njezino tijelo da se osjećaju.


"Ti si disanja dobiva teže i vaše tijelo počinje peckati, ne Kate?"


"Da to ne" Kate htio pokrenuti, ali nije htio premjestiti sve u isto vrijeme.


John izdvajali daleko od nje i rekao joj da ponovo ustali. On ju je gledao. Njezino lice bilo u istoj razini i on mogao vidjeti da je uzbuđen.


"Kate tijelo je nevjerojatna stvar. To može ići kroz toliko promjena u manje od instant. Imate li jastuke? "


"Jastuci?" Zašto na Zemlja će Ivan trebati jastuci?


"Da, želim ti nešto pokazati." Kate je bila rastrgana. Željela John pokazati joj više, ali ju je najbolje prijateljice muž i ona bila u braku. "Oh, hajde, sigurno imate jastuka!" John se nasmiješio i neka se malo smijati.


"Pa naravno da imaju jastuke. Oni su na katu u spavaćoj sobi. Ja ću ići dobiti neki. "


"Ne to je ok, ja ću doći s tobom i samo ti nešto pokazati stvaran brz." John zatim Kate u svojoj spavaćoj sobi. On je gledao kako hoda gore stepenicama i on mogao vidjeti njezin slatki obrazi opet, peeking iz nje malo suknju.


Spavaća soba je bila prilično svijetla sa bijelim posteljina na krevetu. Kate je bila dobra domaćica i sve mi se činilo da će biti tako uredan. Ivan pogleda po sobi i bljesnulo Kate osmijeh. "Vi i Don imaju lijepu sobu Kate."


"Hvala." Kate posegnuo za jastuke i John joj prestali.


"Ne Kate. Dopustite mi da vam pokazati nešto. Položiti na krevet i odmoriti glavu udobno na jastucima. "Kate ne zna zašto je bila ostavljajući John svoj ​​govor u to, ali shvatio da će to biti u redu jer on nije, čini se da ozbiljno o tome ništa" neprikladno " s njom. Ona sama podesiti na krevet i stavi svoju glavu na jastuke.


"Jeste li udobno?"


"Da"


"Sada neka mi vam pokazati ovo. Zatvorite oči za trenutak. "Kate zatvorila oči. "Sjetite se konopac i kako se osjećao kada mi je išla preko svojih grudi?"


"Da"


"Sada osjećam to." Ivan posegnuo za Kate ruke erotski sadrzaj  i omotan užetom oko njih. Šapnuo joj kao što je to učinio. "Sjetite se trnce ste se osjećali kao da ste bili savijanje preko stola?" Kate počela otvarati oči i John šapnuo joj. "Ne, ne. Držite oči zatvorene. "John vezan Kate ruke i povukao ih iznad glave. On je vezan drugi kraj užeta da uzglavlja na krevetu. Kate počeo da se paničan i pokušali izvući rukama daleko, ali John je bio prebrz i prejak. On se nalazila Kate i nagnuo se prema dolje da šapat u svom uhu. "Ne borbi protiv užad Kate, jer samo uzbuđuje vaše tijelo više. To žmarci ste se osjećali dole vjerojatno se događa s tobom opet. Da li ga osjetiti? To je zgrada u među nogama i vaše vjerojatno osjeća malo vlažne pravo o sada. Jeste li? "


Kate mrzi to priznati, ali Ivan je bio u pravu. Bila je trnce i ona može osjetiti sebe uzimajući mokro. "Da je John, ali molim vas, možemo prestati sada? Može li se odvezati konopce? "


"Kate? Tijelo je nevjerojatna stvar. Ja mogu odvezati konopce, ali vaše tijelo me ne želi. Dopustite mi da vam pokazati što mislim. "Kao što je John nalazila Kate je sjedio gore na nju. On je posegnuo za nju bluze i polako počela da ga otkopčati. On je svoje vrijeme sa svaki gumb, a on je govorio tiho joj. "To je nevjerojatna stvar. Kombinacija čujete moj glas i osjećaj ruke otkopčati svoj ​​bluzu, dobiva ste uzbuđeni. Nemate način znajući što će se dogoditi da vas sljedeći, a čini da se mokri, zar ne? "


"To čini." Kate počeo osjećati toplo diljem što su John završio s posljednjim gumb i izložene njezine meke grudi na svjež zrak. Joj bradavice erotski kanali  otvrdnu i ona mogla osjetiti ga četkom savjete svojih prstiju preko njezine grudi.


"Vidite to je ne samo vama da dobiva uzbuđeni stimulacije. Dopustite mi da vam pokazati nešto. "Ivan unzipped njegove hlače i skliznuo njegov penis out. Bio je uglavnom teško i Kate duboko udahne. "Sada ne biti zabrinuti. To je sasvim prirodno. Tu je sad način na koji sam mogao zadržati ovu iz događa kad imam tako slatko tijelo pod mojim rukama. "Ivan Pomilovala njegov penis nekoliko puta i zatim nagnuo Kate i rubbed njezine grudi svojim hard penis. On whispered u svom uhu. "Postoje stvari koje možete učiniti previše da će uzrokovati osobi da se prisilno odgovor od njihovih tijela." Uz to Ivan ustao i preselio njegov penis Kate u usta. "Hajde, daj ga malo okus. Kiss je malo i vidjeti što se događa na njega. "


"John ne!" Kate htio, ali se bojala.


"Oh, sad, ići naprijed. To je ništa što bi se zabrinuti. Trenutno Kladim se da si maca je sve mokro s nestrpljenjem i ja mogu reći da ga želite kušati, jer ste disanje je plitko i da ste počinju da se toplo. "Ivan stavljen njegov penis na usnama i čvrsto ga pritisnutim protiv njih sve dok ona otvara usta za njega i lizali. On je skliznuo vršak njegov penis u usta i počela sisa lagano na njega. Njen jezik preselio polako oko glave njegov penis i on je dobio čak i teže nego što je već bio. Nakon nekoliko trenutaka John izvukao njegov penis iz usta i nasmijala na nju. "Vidite, ti stimulirana moj penis, a sada ga je teže."


Ivan preselio dolje na Kate i polako gurnuo joj suknju gore. Gledao ju je trenutak i da je razigrani osmijeh da je na njegovom licu je bio ranije nestaju. "Dopustite mi da vidim kako mokra ste postali." Trčao ruke vrlo polako joj suknju i uz njezin unutarnji bedrima. "Vaše tijelo voli kad sam to učiniti, zar ne."


Kate zatvorila oči i moaned u očekivanju. Željela ga je osjetiti kako je bila mokra sada. "Da."


John skliznuo joj gaćice off. Oni su bili mokro usisavanje. On se nasmiješio. "Vidiš ti si ne razlikuje od bilo koga drugoga. Možete odgovoriti tako dobro na podražaje Kate. Mislim da si prirodna. "Ivan pogledao Kate mrtvih u oči i govorio čvrsto na nju. "U trenutku ću slide moj prst u vas i igrati sa svojim mokro maca, a vi ćete uživati ​​u njoj i vlažnija i vlažnija dobiti. Nećete biti u mogućnosti da me zaustaviti i da je upravo će vas sve više uzbuđen. A onda, upravo kad mislite da ne možete dobiti bilo koji više uzbuđen, ja ću vas polizati. Pokrenut ću moj jezik preko koje mokro maca i ja ću zafrkavati svoj ​​klitoris s njom. "


Baš kao što je Kate plaćati pozornost na sve da je Ivan govorio, on je čvrsto skliznula prst duboko u njoj kao što je on duboko zagledao u njezine oči. Ona moaned i John šapnuo joj neki više. "To je to. uživati ​​u njemu. erotski forumi"On je gurnuo prst u nju maca i to izvukao. On je to učinio više i više i onda prestala i skliznula dva prsta u nju. On je zalupila protiv nje rukom i onda na kraju izvukao prste iz. On tickled joj klitoris i ona moaned malo više. Onda je prestao i staviti svoje tijelo čvrsto na vrhu njezin. Gurnuo joj kosu na stranu i poljubi joj uši. Ona je mogla osjetiti njegov penis dobivanje teže jer je on pritisne prema trbuhu. "Ti si sve vlažnija baš kao što sam znao što bi. Možete odgovoriti tako dobro Kate. Sada ću lizati vam se sviđa Obećao sam i želim vam da osjetite kako tingly ste dobili.


Ivan sub natrag gore i nalazila Kate opet. Ovaj put on je skinuo majicu i ona mogla vidjeti njegove mišiće zategnuti. On scooted dolje i stavio između nogu. "Otvorite svoje noge širi za mene Kate." Ona otvori joj noge i on stavi svoje ruke na njezine unutrašnje bedrima. Njegovi prsti lagano dira joj dupe i usnama nježno poljubio izvan mokro joj maca.Pogledao je prema gore na nju za trenutak i nasmijao gotovo zli osmijeh. Onda je umočen natrag dolje i počeo zafrkavati njezin klitoris sa svojim jezikom. Prst pronašao je put u njoj maca lizali kao što je na nju i nju zadirkivali.Prvo polako, zatim brže i čvršće.


Bez upozorenja John prestao što je radio i pogleda na nju. "Ti si teška disanja sada. Opustite se. U trenutku ću vam dati trnce života. Dopustite mi da vam pokazati što mislim. "On je uhvatio njezin unutarnji bedrima opet i ovaj put je održana joj noge čvrsto kao što je usisan i lizali joj klitoris. U roku od nekoliko trenutaka topao osjećaj ispunjen Kate cijelo tijelo. Ona nije željela što će se dogoditi da se dogoditi, ali nije mogla zaustaviti. Ona neka se glasno stenjati i kako joj tijelo ispunjeno toplim trnci sve više, počeo joj maca da se ugovor i ona dosegla orgazam. Ivana ne prestaju i to je vozio Kate lud.


"Molim vas, molim Ivana! Nema više! "John polako zaustavio. Njegov jezik se odmaknuo od nje klitoris a on je poljubio unutar njezina bedra. Kate ležalo drenched u toplinu. Ivana se preselila daleko od Kate i stajali u blizini strani kreveta.On je uzeo svoju hlače i stajao gledajući u nju.


"Dopustite mi da vam pokazati nešto Kate. erotski filmovi za gledanje preko interneta Vidiš da nisi jedini koji dobiva stimulirana. Vaša uske bluzu i nema grudnjak? To je malo suknju s one lijepe obraze viri van? Vaša meke kože? Stvarno Kate! Morate znati da moje tijelo može samo uzeti toliko previše. Sada je moj red da se taj poticaj završnoj fazi. "


Ivan se popeo natrag na krevet. Trčao je s jedne strane do Kate lice, pomiluje joj obraz a zatim zamotan prste oko joj kosu i povukao glavu unatrag malo. Sa drugom rukom je gurnuo joj noge razmaknute i gurnuo hard penis u njoj zbijeno maca. On je preselio njegov penis i polako. "Uzmi sve to. Osjetite moj hard penis unutar vas i uživati ​​u njoj. "Kate moaned i John pounded joj malo teže. On je izvukao na kosu malo teže i unutar nekoliko trenutaka trnce u svoje tijelo postaje više nego što je mogao nositi. Kate mogla osjetiti njegov penis nabreknuti unutar nje i ona je stisnuo joj zbijeno maca oko njega. "Sada neka mi vam pokazati ovo!" Uz to, John potonuo kao duboko u Kate, koliko je mogao i ona mogla osjetiti njegova sperma squirting unutar nje. Ona je stroži joj maca oko njega, a on ju je održao čvrsto dolje na krevet. On moaned sa zadovoljstvom jer je neka sva njegova sperma joj ispuniti.


John draped preko Kate. Njegovo disanje je plitko i brzo, a on je toplo uz nalet strasti. Dok je ležao na vrhu joj je on poljubio joj bradavice i skliznula dva prsta u nju puno maca. On je pustio da mu tijelo smiri, a onda je on sjedio gore opet, vuče svoje prste iz unutar nje. erotski filmovi za gledanje na internetu


On je počeo izvoditi svoje ruke uz tijelo Kate onda je ustao, stavio na hlače i počeo odvezujete užad koja održava Kate ruke iznad glave.


"Možete vidjeti Kate. Tijelo je nevjerojatna stvar " 

Нема коментара:

Постави коментар